Informacje:
Regulamin sklepu internetowego
Karnisze-Grzmot.pl
Regulamin sprzedaży
Niniejszy dokument reguluje zasady sprzedaży produktów oferowanych przez firmę P.H.U.R „POLIMUS” Helena Kosmala, z siedzibą przy ul. M. J. Piłsudskiego 14/40, 25-431 Kielce. Działalność zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Kielce pod numerem ewidencyjnym: 23930/03/H. NIP: 6571084654. Regon: 292810014.
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem www.karnisze-grzmot.pl jest własnością firmyP.H.U.R „POLIMUS” Helena Kosmala z siedzibą w Kielcach przy ul. M. J. Piłsudskiego 14/40, 25-431 Kielce. Działalność zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Kielce pod numerem ewidencyjnym: 23930/03/H. NIP: 6571084654. Regon: 292810014..
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz dokonywania zakupów przez Klientów.
- Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.karnisze-grzmot.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje zamówienia w Sklepie
Konsument – osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego)
Towar – rzecz ruchoma oferowana prze Sklep do sprzedaży za pośrednictwem strony www.karnisze-grzmot.pl
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru.
- Wszystkie zamówienia przyjmowane przez Sklep realizowane są zgodnie z niniejszym regulaminem.
- Klient jest zobowiązany do:
- podania danych zgodnych ze stanem faktycznym,
- niedostarczania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
- Sklep wykorzystuje pliki typu cookie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu Sklepu przez Klienta w celu :
- Informacje o produktach podane w na stronie Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Warunki techniczne
Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędny jest:
- komputer z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Opera, Google Chrome, z włączoną obsługą zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript,
- minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.
Zasady składania zamówienia
- Uprawnionymi do składania zamówienia towaru są Klienci:
- zarejestrowani na stronie Sklepu poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego, ustaleniu loginu i hasła,
- dokonujący zamówienia, z pominięciem wyżej opisanej procedury rejestracji, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@karniszeugrzmota.pl lub telefonicznie .
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.karnisze-grzmot.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@karniszeugrzmota.pl przez 24 godziny na dobę, zaś telefonicznie w godzinach od 9:30 do 18-tej od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 10-tej do 16-tej pod nr telefonu 041 344 77 56, 0 508-391-049.
- Warunkiem realizacji zamówienia, złożonego za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, jest poprawne i zgodne ze stanem faktycznym wypełnienie formularza rejestracyjnego. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie za pomocą opcji dodaj „do koszyka”.
- W przypadku składania zamówienia za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu konieczne jest dokładne podanie nazwy towaru, jego ilości oraz danych Klienta tj. imienia i nazwiska/nazwy, adresu, numeru telefonu kontaktowego lub poczty e-mail, oraz informacji o formie zapłaty.
- Przyjęcie zamówienia przez Sklep jest potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Warunki realizacji zamówienia nietypowego są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie oraz potwierdzane drogą e-mailową.
Realizacja zamówienia
- Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta lub po potwierdzeniu zamówienia, w przypadku wyboru opcji „płatności przy odbiorze”.
- W przypadku gdy okaże się iż towar nie jest dostępny P.H.U.R "POLIMUS" Helena Kosmala niezwłocznie jednakże nie później niż w terminie 5 dni od zawarcia umowy zawiadomi Klienta o tym fakcie oraz zwróci mu otrzymaną od niego kwotę pieniężną.
- Przewidywany czas realizacji zamówienie jest określony dla każdego produktu i uzależniony jest od cyklu prodykcyjnego producenta. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia okresu realizacji oraz niezrealizowania zamówienia z powodów leżących po stronie producenta. W przypadku możliwości wcześniejszej realizacji zamówienia reprezentant P.H.U.R "POLIMUS" Helena Kosmala skontaktuje się z Klientem i zaproponuje wcześniejszy termin
Warunki i koszty dostawy
- Towar zamówiony przez Klienta dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej (UPS) pod wskazany adres.
- Koszt dostawy wynosi 26 zł, a w przypadku przesyłki za pobraniem 32 zł. Przy zamówieniu na łączną kwotę powyżej 500 zł dostawa jest bezpłatna.
- Klient ma również możliwość osobistego odbioru towaru w biurze handlowo-magazynowym Sklepu w Kielcach przy ul. Okrzei 64, po uprzednim uzgodnieniu.
- Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Klienta.
- Dowód zakupu paragon/faktura VAT jest dołączana do przesyłki.
Ceny i formy płatności
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które doliczane są do wartości zamówienia.
- Ceną wiążąca jest cena podana na stronie internetowej Sklepu w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Inne elementy oferty, koszty dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Klient ma możliwość zapłaty ceny:
- przelewem na numer rachunku bankowego:
BGŻ: 33 2030 0045 1110 0000 0026 9850.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
- Klientowi posiadającemu status konsumenta przysługuje zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 1225 ze zm.) prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni licząc od dnia odebrania towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie i wysyłania go na adres siedziby Sklepu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
a. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 10-dniowego terminu do odstąpienia;
b. umów dotyczących zakupu nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych, jeżeli konsument usunął z nabytych artykułów oryginalne opakowanie;
c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f. dostarczania prasy,
g. usług w zakresie gier hazardowych.
3. W razie odstąpienia od umowy konsument na własny koszt zwraca towar w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia.
4. Sklep zwraca wpłacone pieniądze niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwracana kwota obejmuje zarówno zwrot kosztów towaru, jak i jego wysyłki do Klienta.
Postępowanie reklamacyjne
- Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 r., Nr 141, poz. 1176, ze zm.) Sklep odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową towaru przez niego zakupionego.
- Reklamacje składane przez konsumentów dotyczące niezgodności towaru z treścią złożonego zamówienia będą rozpatrywane pod warunkiem ich pisemnego zgłoszenia, opisującego zastrzeżenia, na adres siedziby Sklepu w terminie do 2 miesięcy od daty stwierdzenia niezgodności lub ujawnienia się wady.
- Stwierdzoną niezgodność z umową można reklamować w ciągu 24 miesięcy od odbioru towaru. Po upływie powyższego terminu zgłoszenia i zawarte w nich roszczenia nie będą traktowane jako zasadne.
- Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej zalecamy sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane sugerujemy odmówić przyjęcia przesyłki oraz zawiadomić o tym fakcie Sklep.
- Zalecamy również otwarcie przesyłki przy kurierze oraz sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub niekompletny prosimy o spisanie przy kurierze protokołu szkody oraz zawiadomienie o tym fakcie Sklepu. Spisanie protokołu ma na celu jedynie ułatwienie i przyśpieszenie reklamacji, a jego brak nie wyklucza postępowania reklamacyjnego.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
- Wszystkie koszty związane z uznaną reklamacją pokrywa Sklep.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeżeli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inny dostępny w Sklepie produkt.
- Reklamacje Klienta nie będącego konsumentem podlegają rozpatrzeniu na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak koniczne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.
- Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione zgodnie ze wskazaną wyżej ustawą, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich nieuczestniczących w realizacji zamówienia.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia w każdym czasie.
Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej pomiędzy Sklepem i Klientem.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów zawartych między Sklepem, a Klientem będącym Konsumentem w pierwszej kolejności będą rozstrzygane polubownie. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, sądem właściwym dla rozpatrywania sporów jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania/siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sklepem, a Klientem nie będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
- Regulamin wiąże Klienta i Sklep w brzemieniu obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.